new things



igår gick mina fotbollsskor officiellt sönder bortom all lagning.
så idag åkte jag ner till Marieberg och provade ut några nya på intersport.
självklart hade mina trotjänare gått ur sortimentet så fick bli ett par schysta adidaspjucks.
finfint pris på dom också, jag är glad att jag kan ha juniorskor..
sen att dom har snyggaste färgen man kan ha på ett på fotbollsskor är inte dumt heller (AIK,AIK,AIK!)
sen köpte jag ett tandskydd också, men ska kolla upp hur det är med rugby, om man måste ha ett från tandläkaren för att försäkringen ska hålla.
bäst att kolla.
sen har jag lånat böcker på bibblan, engelsk skönlitteratur för att förbereda mig inför högskoleprovet.
blev några klassiker, eller vad säger ni om Stephen King, Anne Rice & Jane Austen?
najsigt.
så nu ska det läsas!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback