seg söndag

hejhej!
har fått skäll av fredster för min upd har blivit dålig, bad madde!
men har aft fullt upp, igår var det studentyran, en brännbollsturnering på campusängarna.
vi var grymma, men förlorade varje match, hehe.
sen cyklade jag hem fort som fan för att städa för skulle få hem ca 15 pers inom en timme..
men så blev det inte, för folk insåg att de inte skulle hinna, så det slutade med att jag & fredrik satt på campusängarna och filosoferade och drack ur petflaskor.
sen möttes alla upp och gick hem till FadderMalin för pepp innan Corona.
och vilka härliga människor från klassen som kom dit, vi hade så sjukt kul!
gick ner mot krogen vid 22, och sen dansade vi jäääärnet all night long.
så sjukt kul!
idag har jag trots två sjuka festdagar lyckas handla massor med mat, plugga, köpt en mixer och as you see, blogga.
pretty awesome.
imorgon börjar vi kl 13.00, så innan skolan blir det pw eller springtur, peppt!
ha de gött finisar.
PUSS

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback