söndag

hejhej!
nu har jag vaknat upp från min partyhelg, nu är det plugg som gäller av det som återstår.
sittningen igår var sjukt kul, även om det inte var så mycket folk på corona sen..? hm.
sen blev jag utkastad för jag vinglade i toakön (the downside med att ha 15 cm klackar) men vakterna är ingen idé att säga emot. (inte som på den kända videon alltså)
när jag kom hem blev jag booty call:ad av ngn som hade tagit mitt nr.. awkward det blev när det visade sig att vi bor i samma hus. haha!
tur att det inte var jag som skämde ut mig där ;)
meeen nu ska jag dra mig upp och göra något vettigt.
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, älska booty calls :D

2010-09-19 @ 17:16:30
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback