EN NY NIVÅ AV PROPPIS.

hej på er!
pjuuh, kan andas ut för en liten stund nu, för att tenta nummer 1, och matkulturen är avklarad!
alltså har jag suttit och skrivit prov idag, sen fick det autonoma parasympatiska nervsystemet jobba!
för alla grupper i klassen som hade olika matkulturer dukade upp buffé som man sedan avsmakade.
åååh sååå goott, åt alldeles för snabbt och blev sådär äckligt mätt!
mest underskattade: runebergstårta (mummmsmmsmsmsms)
mest överskattade: cremé caramél... (äggstanning, blä.)
nu har jag precis klickat hem lite födelsedagspresenter till papi, hoppas han kommer tycka om de :)
om några minuter ska jag byta om och traska iväg till campus för lite rugbyträning, mums kanske låter gott?
och när jag kommer hem ska jag gotta mig i sängen, för det är jag värd!
puss på er.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback