FRIIDAAY

saknar den här fina tjejen, snart kommer hon tillbakaaaaa!


hello peppppepepepeps!
lovely Friday today, men vädret är regnigt och grått och mitt pluggmode är low.
gick upp tidigt (kl 7) och åt frulle, men gav upp och sov lite till efteråt.
köpte dom där skorna igår. men fick dom för 349 kr, sweeeeet! expediten slog fel och orkade inte ändra.. så jäkla soft för mig då! nu snackar vi alltså ett par "boots" med ca 5 cm klack i äkta skinn. inte fel. inte fula. hatar INTE rea! dom kostade alltså 1399 kr innan rean. sen 50 % och så fick jag 50 % på det.
jag har fyndat så satans bra på rean i sommar, boo-yah! Queen Of Realisation. that's me.
idag ska jag fortsätta plugga, Gaddis ska låna min cykel och upptäcka sin nya hemstad, sen ska jag ta tillbaka den och cykla till IKSU för mördarpass med rugbypeople! SKÖÖÖNT.
sen ska jag hälsa på Ida & Markus i deras nya lya som dom flyttar in i idag, heja! ingen mer spy-buss till holmsund!
annars så är allt bra.
hoppas ni har det bra.
PUSSEN PÅ KINDEN!

Kommentarer
Postat av: Nina

mysigt med en roooomie till? Jag skriver kontrakt på lägenhet på måndag!

2011-08-27 @ 18:42:34
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback