BAKISPANKISAR.

jag är så sjukt kort. ville bara säga det. (nytt linne!!!!!!)


hejhej! har nyss duschat av mig all hårspray och kladd från igår, sköönt.
hade en riktigt trevvvvlig kväll, med många nya bekantskaper!
vi var väl runt 30 pers här, och tänk, inget blev snott, ingen bråkade, spydde, gjorde bort sig osv osv.
har man blivit vuxen nu alltså? ;)
det är skönt med mogna mateys!
extra kul var det att några klassisar bestämde sig för att svänga förbi ändå!
några vodkashots senare bar det iväg mot en korridorsfest, men den var slut.. så det blev corona.
och precis när jag betalat inträde upptäckte jag att jag var helt ensam.
meeeen har man payat så har man, skuttade upp och dansade på elin & emma, kvällen var räddad!
nej men hade det asnice igår, har chillat idag och snart kommer emmis hit och käkar amerikanska pannkakor!
göttigt!
så puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback