ROSCOE, EVERYTHING IS BEAUTIFUL TO ME.

hej! har precis kommit hem från willys, min feta pastasäck tog slut igår, var dags att köpa en ny.
att tillägga är att jag köpte min första i augusti precis när jag flyttade hit. skillat va?
de två andra sötisarna står och lagar mat, jag tror jag bara värmer lite göttig gulaschsoppa.
mumsigt som tusan! var längesen jag åt min favoritsoppa.
annars då, tentaplugg hela fredagskvällen är väl mysigt?
imorgon blir det att tenta av skiiiten, sen grupparbete och lördagskvällen blir nog lugn framför melodiiifestivalen.
de ni!
och söndag går i träningens tecken, med rugby kl 09.00 och IKSU på söndagkväll med lite tester osv.

men just precis nu, så njuter jag utav johnossi.

puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback