i just det här ögonblicket har jag aldrig varit lyckligare för lite bakiscola.

hej vännz!
glöm allt jag sa att jag skulle göra igår, blev lite..omplanering.
för det första, middag på Allstar hände inte, för tydligen måste man vara 18 för att äta på en restaurang med alkoholtillstånd, om man ska tro våran sura servitris.
så vi gitta och drog till Costas. och jag är så glad att vi gjorde det, hundra gånger mycket bättre!
en lite oerfaren tjej som serverade oss dock, som vi några timmar senare såg på corona doing naughty stuff.
haha, lite kul faktiskt.
sen åkte vi till nydalahöjd på korridorsfest, när vi kom var det typ 10 killar i ett litet rum som spelade NHL.
10 min senare hade vi styrt upp i köket, the party was on.
blev coroniz ikväll igen, och fy tusan vi hade askul! efterfest på öbackis innan jag däckade i sängen, skönt.
och nu har jag min cola som jag så smart köpte igår på statoil innan vi gick hem.
ibland älskar jag mig själv så mycket att det gör ont! eller?
nä, nu är jag hungrig, dags att väcka kollektivet.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback