Monday night.

Hejhej!
har haft en produktiv dag idag!
jag & jessica har ringt på massor av blocket annonser för möbler, så nu är vi en skohylla, ett skrivbord och snart en bokhylla rikare!
sen mikrobiologiföreläsning i skolan, sen in till stan där jag köpte två stora tekoppar på indiska för en del av mitt presentkort där :)
sen ut till ica maxi och köpa en trådlös router, hem och äta, gå och hämta skohyllan. lite stressade var vi där, hehe.
sen gick vi till gammlia och köpte mitt skrivbord, och bar hem det. fan, bara dryga kilometern, inga problems.
haha.
sen installerade vi internet och nuuu chillar vi järnet innan vi ska sleepa.
imorgon är en sjukt jobbig dag i skolan, med föreläsningar hela fucking dagen.
tack för den födelsedagspresenten liksom.
meeeeen ska sleeeepa nu!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback