onsdag

hellooooo
idag har jag varit produktiv!
oh yes, jag har både varit i skolan och skrivit ut papper, pluggat, varit på arbetsintervju, powernapat, haft besök av emma som färgade mitt hår och stannade på middag och så har jag satt upp alla bilderna på väggen.
mycket fint blev det!
imorgon är det tenta, bajstenta, onödig tenta, tråktenta..
ja. trist helt enkelt.
och imorgon är det även Jessis FÖÖÖDELSEDAG! tjejen blir 20 barre, inte illa alls!
grattis gummsi! pöss på allting! kram på rumpan! slick på kinden! osv osv osv.
men nuska jag sussa och orka upp imorgon.. pöss!

Kommentarer
Postat av: alex

hörrudörru ska du på krogen i helgen???

2011-01-27 @ 11:01:29
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback