Snö, roligt.

hejhej
nu har jag precis vinkat av pernilla, tog ca en timme att få ut hennes bil, då den höll på och gled ner i snödrivor hela tiden. inte så kul.
men innan dess har vi ätit tårta, grannarna kom över och smakade också!
fick finaste sovshortsen och linne till av pernillis, plus ett par supersöta sockor/tofflor!
puss på dig min sköna!
egentligen skulle jag käkat lite mer tårta med Siri just nu, men med den situationen vi hade med pernillas bil så avrådde jag henne från att komma!  tråkigt nog.. :/
men hon berättade vad hon hade köpt till mig, hihihi! :)
så kommer få massor med paket på posten, då min present från pappa inte hade kommit än tydligen, och josse inte hade köpt något än. (inte så överraskande)
men har redan pekat ut till josse vad hon ska köpa, så det är grejt.
nu ska jag gå och packa, jobbigt som fan då alla mina grejer är utspridda överallt.
och det är fortfarande lite oklart om hur jag kommer till flyget imorgon..
hope for the best!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback