V.I.P tjeeej

hellu, sitter och leker med min nya födelsedagspresent som kom på posten idag!
det var pappa som var snäll nog och hade köpt preciiis vad jag önskade mig, nämligen en htc desire z! asnice!
har hämtat ut 4 andra paket idag också, så har känt mig riktigt poppis idag alltså.
bara de att dom andra paketen hade jag skickat efter själv.. hehe.
meeen fick min asos beställning, böcker från bokus och adlibris & schampo och balsam från lyko!
häärligt!
bäst av mina nya böcker tycker jag om mina vin böcker. love it, över förväntan.
jag läser ju en vin & mat kurs utöver programmet just nu, och det är fina roliga böcker, speciellt om man jämför med
samhällsvetenskapliga metoder, eller varför inte jämföra med fulingen statistik för hälsovetenskaperna?
men jag köpte ju lite romaner också, hoppas få tid till att läsa dom snarre!
och imorgon gäller det, intervju, sista tentaplugget, slinga håret och må allmänt gött hoppas jag på.
men nu hörrni ska jag pilla lite med min mobbe igen.
pöss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback