HIMLEN GRÅTER FÖR NORGE

hej läsarpeepz.
det har varit en helg med blandade känslor, alkohol och fest, följa nyheterna och förfasas över vad som sker i vårat grannland.
helt otroligt tragiskt, att en sjuk skruvad människa kan göra att det blir kaos.
R.I.P alla som dött i Norge ♥
för att sammanfatta vad jag mer har gjort så blev det ferre på våran balle i fredags, mycket trevligt! fick t o m några tidigare okända grannar på besök som var festsugna!
igår var jag med pappa, anders och anders syster med man på Sjöbris och åt middag. trevligt men lite blött, så festaste regnet kom när vi satt där.. hehe.
sen tog vi en drink på Allstar innan vi begav oss hemåt.
idag har jag sträckt på benen och spelat lite söndagsrugby, sjukt kul som alltid!
vi hade en landslagsspelare som gästspelade lite, trevligt!
nu ska jag handla lite smågrejer till middagen och vänta på Paps och Anders som är i Sävar och fikar :)
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback