FULLPACKAD HELG

hello lovers!
har haft fullt upp i helgen, så uppdateringen har inte varit på topp så att säga.
igår jobbade jag hela dagen på max och avslutade med öl och trerätters på Allstar tittandes på en blek hockeyfinal.
men hade ändå trevligt  med Emma, Jessica & Robin :)
fick också bekräftat att jag kommer få jobba hela sommaren på Allstar, hell yeah!
kommer bli så mycket jobb och så mycket annat roligt, är den här sommaren for real?
bästa ever, kan inte bli något annat.
ska även köpa tågbiljetter till peace snart. priserna tickar uppåt, så det är på tiden..
blir ca 800 t&r, inte illa pinkat som enda kostnad (förutom mat) för en festival helg!
min syster har också blivit funkis nu, på campingen precis som my dear johannis.
funfunfun!
och nästa vecka ska vi betala cypern resan, åååååååååh tagga!
den här veckan består utav plugg, jobb och RUGBY, FAMILJEN, TROSA, NYKÖPING!!! love på det!!!!!
nu ska jag skriva den här jävla mat för livet rapporten.
puss &bajs <3

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback