Uppsala, Enköping, Trosa, Edanöööööö

hej på er! ja, ovan har ni de städer jag har spenderat tid i de senaste 2 dygnen :)
hade så grymt kul i enköping, vi spelade mot erfarna tjejer som spelat i flera år och de flesta i vårat lag var newbies som jag och inte ens hade ett år på nacken som rugby spelare. men vi spelade bättre och bättre och sista matchen mot Trojan vann vi! :D
älskar rugby!! och min första match är nu avklarad, och taggandet fortsätter till 4 juni och årstafältet!
efter dagen i enköping så fick jag komma hem till min saknade familj och saknade Edanö!
och vi har verkligen sommarväder och jag har redan fått mer färg på en dag än på flera månader i umeå ;)
igår grillade vi, hade punkafton hos grannarna och myste ner oss med Never Say Never.
idag står glass på fyren och åka ut med båten på schemat :)
living the D!
men saknar redan mina fina där hemma!
puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback