ÖNSKELISTA

hej mamma (och kanske någon annan)
det här med att skriva en önskelista tycker jag är svårt, därför har jag min "önskelista" kategori så jag slänger upp saker när jag kommer på dom. men ska försöka skriva ner en i punktform.
  • PRESENTKORT! jag vet att det är sjukt tråkigt att ge bort, men har inte så mycket plats i min väska på vägen hem och vill gärna har fina kökssaker, en fin kamera, fina sportsaker och med lite bidrag genom ett presentkort så jag kan kanske införskaffa mig det
  • PULSKLOCKA! nu har jag faktisk önskat mig det här i flera år. I want one.
  • EN RESA! men inte vilken som helst. en resa hem!
  • SKIDSTÄLL! ja, byxor och jacka och googles då. för jag ska faktiskt på skidresa i vår :)
  • fortsättning följer..

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback