ANOTHER WEEK

godmorgonhej!
ligger kvar i sängen och pluggar, borde käka lite frulle snart..
sov ut idag, väldigt skönt att sova in några timmar som man förlorat i helgen!
har en busy week framför mig då jag ska hinna klämma in stooorstädning/rensning/organisering, casting till ett tv-program, Biomys, fikamys. kanske inte låter så mycket, men förutom det så har jag ju skola (8.30-15 varje dag den här veckan) träning varje dag, plugga satan måste jag göra och sen jobba i helgen.
så det blir inte många minuter över!
längtar för övrigt vääldigt mycket till semifinalerna i rugby-vm som är i helgen! ska bli så spännande!! tror på Allblacks mot Wales i finalen, hoppas på det!
nej nu blir det gröt & te, standard vid den här tiden på året!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback