DRIFTSTÖRNINGAR

hallå så här på kvällningen!
idag har internet legat nere på hela norrlandskusten från min leverantör, inte så jättekul.
men nyttigt, fick hur mycket plugg gjort som helst när man inte kan smyga in på facebook eller bloggar hela tiden. hehe.
idag har jag varit på iksu hela förmiddagen, på schemat idag var styrkeövningar till vårat gympapass som vi ska göra i skolan, så det blev burpees, "svalan" eller om man säger "draken" och sen avsluta med hoppande utfallssteg, borsovhopp. ganska jobbig lektion, när man hela tiden fick göra om sitt program och göra övningarna om och om igen för att hitta så det passar med musiken, och i slutet av lektionen göra allas pass. men sjukt kul!
älskar min utbildning!
sen körde jag lite på tha löpband innan Sanna och Linn joinade mig för lite rugbyfys. blev fokus överkropp, passar bra då det är min svaga sida!
sen hem och pluggeliplugga!
mötte upp kosttjejerna på café göteborg, och jag säger bara vilket ställe! mitt nya favoritfik i umeå! så stört mysigt och bra, ni måste gå dit! ska dit redan imorgon igen med jullan, busigt hehe.
sen skulle jag och karin ta oss iväg till rugbyn, men då hoppade kedjan.. men med 4 kosttjejer och en sked så fick vi den på plats igen och jag kunde cykla iväg igen!
träningen gick bra, mycket kontakt, stört kul!!!!!!!!!!!!!!!!
en vecka kvar till vänersborg!!!!!!!!!
nu ska jag mysa med ljus och te, peace out!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Ah det är verkligen tråkigt att behöva gå in i en affär och tänka så. men nu kör vi!! ett kilo i taget :)

2011-10-14 @ 14:01:54
URL: http://semigfalla.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback