I'M STILL AN ANIMAL

hejhejhejhejhej!
har haft en ovanligt produktiv söndag, speciellt med tanke på att jag jobbade natt och somnade 06..
när jag kom hem från jobbet så fastnade jag lite framför Nya Zeeland - Canada, awesome match!
självklart vann NZL :)
ska fan haffa en allblacks tröja när dom rear ut efter VM!
sen sov jag till 11, stressade i mig en halv portion gröt och cyklade iväg i regnet.
spelade sen touch i två timmar, lovelovelove! var awesome, gjorde tre tries. hehehehe.
för att sedan vid 14 stressa till campus för att joina några klassisar för fotboll!
satan vad länge sen jag spelade sist, men det gick helt okej!
sen race hem för typ där vid halv fyra så var jag inte lite hungrig!
efter lite chill med johannisen så fick vi ett ryck och började storstäda på riktigt!
nu snackar vi ta isär ugnen och sånt shit.
stört najs.
har möblerat om lite också..
så nu är det bara mitt rum kvar att städa, börjar bli lite trött med tanke på hur lite jag sovit..
imorgon är det självstudier som gäller, så ska upp 06.30 och ta min vanliga morgonprommis med Tessan!
sen upp till medicinska biblioteket och plugga sönder.
puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback