ONSDAG!

hello peeps!
har precis kommit hem från skolan och ska snart få i mig lite kokt ägg till mellis :)
vi har gått igenom övre extremitetens anatomi idag, och även lite rörelseanalys! jättekul faktiskt, men svårt!
om en timme ska jag ner till jobbet, för vi ska samlas där för att åka iväg till okänt ställe för personalfest!
hoppas på en trevlig kväll, kommer dock bli tidig hemgång för mig och självklart ingen alkohol
(har ju förbud fram till jul)
får se om jag drar iväg till gymmet innan jag åker hem ikväll också..
imorgon vaknas det medicinsk integrations dag, vad det nu innebär. men hoppas det är något roligt, det är iaf med alla andra medicinarstudenter.
men nu är äggen klara, pöss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback