PEPPAD TJEJ!

hello!
nyss hemkommen från IKSU, hade några satans peppade träningspass!
började med Sh'bam, satans kul var det! inte för svår koreografi heller, och det kändes naturligt och visst började man svettas också!
bra uppvärmning inför bodypumpen helt klart =)
BP gick också bra, Triceps är dock min svaga punkt har jag märkt.. dags att börja hårdsträna mina svagheter!
drog med mig jossan upp till gymmet efteråt och drog 40 minuter på crosstrainern som avslutning, sista minuten var tuff kan jag säga!
nu är jag helt skakig men ändå sugen på mer, som det ska vara! funderar på att dra en prommis ut i solen.. men borde nog äta.
får spara lite energi tills imorgon :) då är det rugby innan jobbet och gymmet efter jobbet som gäller!
puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback