TE-MYS

hello!
träningen gick braaa, fick satans ont i nacken av stången på bodypumpen vid benböjen bara, är lite ojämnt stark så att säga.. på rugbyträningen var det tacklingar i fokus, passade mig utmärkt då jag behöver slipa på min teknik :)
fick till det lite bättre än innan iaf!
dock var det jätteblött i konstgräset, så man var som en sur mopp när man cyklade hemåt, dunderskönt att hoppa in i den varma duschen!
fick bli två stora koppar te och kokt ägg på knäcke till middag, har haft jättedålig matlust idag..
blev en banan mellan träningarna, och har förutom det bara ätit pasta med broccoli och ärtor till lunch. vet inte vad det är med mig.. men med den dåliga kosten idag (råkade visst glömma äta frukost också..) och med för lite sömn (helgens nattpass sätter spår hela veckan) så är jag ganska sliten idag, även om jag inte skulle säga att jag körde högintensivt på träningen. meeen det finns ju sådana dagar också, börjar morgondagen med prommis med therese som vanligt, men med sällskap av hennes syster som är uppe och hälsar på :)
hoppas på en riktigt pluggeffektiv dag imorgon också, så man kan gå till jobbet utan ångest.
nu blir det film och sängen!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback