MINIBREAK I PLUGGET

hej alla.
kände att jag behövde en lite paus i mitt plugg..
och då bli jag istället medveten om hur mycket pengar jag skulle behöva spendera.
låt oss göra en lista på saker som är slut, eller bara behöver inhandlas:
bokhylla
kalender (min tar slut i november)
skrivblock
pennor + pennfodral..
färgskrivare (så man kan skriva ut bra åhörarkopior)
massa smink som snart är slut: mascara, foundation, eyeliner..
träningskläder, har alltid för några.
Atlas of anatomy, svindyr kursbok
bh:ar, har för få bra kvar..
extern hårddisk
träningsarmband med ficka för mobilen
större matbord + stolar
en tjock och lång jävla vinterjacka
minst ett par jeans
nya inläggssulor
strumpor.. alla försvinner.
bra matlådor

sen en massa saker som inte är akut nödvändiga som nya kläder, en onepiece osv osv.
fy fan för studentekonomi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Men nej Madde... Ingen onepiece!

2011-09-28 @ 20:28:02
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback