update från metropolen trooosa.

hejhejhej.


har varit lite dött här ett tag, har nämligen inte känt behov att sitta så mkt vid datorn, eller inte haft möjlighet.
min nyårsafton var perfekt, även om den inte blev som tänkt.
nyårsdagen, ja då skulle jag åka från tobbe, floda, katrineholm ända till pappa i trosa. via huset i bettna.
stön och ståk, en resa på tre timmar med packning & tankning. meen jag kom iväg iaf, även om de va dötrist att åka ensam osv.
så har varit här hos pappa i några dagar, kommer vara kvar i några till. lever livet, glider bara runt och myser, går ut och går ibland och ta ngn sväng till stallet och travar runt lite med nallebjörnen Miller. hans päls är verkligen TJOCK! måste måste måste klippas. synd att jag suger på de bara. får fixa det på ngt sätt...
imorgon är det inventering på ICA oppeby med laget, eller ja "laget" vi blir väl typ 6 stycken. kuuul (Y)
men innan det så ska jag ta en promenad runt trosa city, rida & dra in en sväng på apoteket (har dom öppet på söndagar?) och sen åka till nypan!

det va de!

puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback