I'm alive!

hejsan!
börjar äntligen tillfriskna, började bli sjuk i måndagskväll..
men är feberfri, och har inte spytt på två dagar plus att grisnäsan håller på att försvinna, it's a good sign!

vad har jag då gjort dom här dagarna?
legat och sovit, knarkat alvedon, och fått jäävligt ont i ryggen av att bara ligga ner hela tiden..
jag som hade sett fram emot värsta myshelgen, så går man och blir bajssjuk.
men idag har de varit en bra dag!

♦ åt faktiskt mat idag! (köttsoppa)

♦ Morden i midsomer var på tv! ett avsnitt jag inte sett! love

jag åt glass idag också!

♦ jag duschade på första ggn sen förra helgen! mys va?

♦ vaknade inte med feber!

vad säger ni, en bra dag eller hur?
imorgon vankas de seriepremiär för lillebruur, och självklart är största fanet på plats :)

puss på er!

 


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback