It's on, bitches!

idag så kom jag på en lysande idé, en idé för att understryka att det är jag i vårt gäng som äger.
grova mästerskapen 2010 går ut på att från september till december, träna så mycket som möjligt och den som den 20 december står där med bästa statistiken vinner.
inte för att det är en spännande kamp, jag menar här har ni tjejen med förutsättningarna.
massor av fina spår runt knuten, motivation, rörelseglädje, norra europas största idrottsanläggning 1 km bort, sveriges största intersport 1 km åt andra hållet.
det enda som talar emot mig är mitt dåliga immunförsvar och jakten på ett jobb utanför heltidspluggandet..
men jag ger mig inte, inte innan jag står som vinnare!

good luck ladies..

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback