monday again!

god morgon, sitter på bussen på väg till skolan & taggar till engelska tal! he.
igår blev en bra dag som började med en tripp till norrköpings horseshow där collan skötte sig utmärkt, tre i 150klassen :)
sen hem och chilla lite, innan jag åkte till krikon och kikade lite på matchen som jag inte blev uttagen till. förlust.
styrde ner mot hamnen där nina och malin convinent enough precis hade arrived to. vi chillade så hårt som man bara kan, och sen bestämde vi oss att snylta in oss på en flotte till flottracet!
men jag och malle visade våra muskler och hjälpte till att bygga, nina var mest trött.
btw, Malin skulle gått bygg och jobbat med svettiga gubbar all day long.

so long suckers, ses du!


Kommentarer
Postat av: Nina

STÖRT TRÖTT! Men vilken tur att jag är som sötast då^

2010-05-31 @ 20:26:58
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback