5. Vad är kärlek?



kärlek för mig är omtanke, faktiskt kan det vara den starkaste grunden för känslan av kärlek.
att man bryr sig om någon, om en person är ledsen eller glad, lyckas eller misslyckas.
att man riktigt inne i hjärtat blir glad för en annan  person och hoppas på framgång villkorslöst.
jag har väldigt många fina vänner och familj som jag älskar och bryr mig om, även om jag inte alltid är så bra på att visa det.
ni vet när man är kär och kan få ett rus av lycka genom kroppen av en person?
så får jag ofta av mina kära vänner, en plötslig våg av upprymdhet för att man pratar/träffar/ tänker på en annan person.
but, love is a tough bitch. inte bara i romantiska relationer.
tänk på det, underskatta inte dom du har nära, jag ska bättra mig på det iaf. ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica <3

Guud va fint skrivet.. Tycker du iaf visar att du bry dig om mig!! En helt underbar vän är du och jag är såå glad att jag träffade dig!!

Kärlek <3

2010-11-30 @ 20:56:39
URL: http://syrrornastraning.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback