köttbullar med gräddsås är underskattat.

idag har jag mått skit, mitt huvud har hotat att sprängas i tusen bitar känns det som.
fick nog, och gick och händlade mat.
hittade jättebillig köttfärs, så köpte det och middagen började ta form i huvudet.
hemlagade köttbullar med gräddsås och potatis, så lätt men ack så underbart gott!
ibland slår ingenting riktig husmanskost.
har ett litet lager av köttbullar i frysen nu också :)
imorgon är det torsdag vilket betyder skola, bodycombat & heeeelg.
för fredagen är lektionsfri, jippie!
men plugg kommer jag ha plenty of anyway.
jävla livsmedelskemi, varför måste du vara överjordiskt svår? ja brukade ju älska kemi så mycket som man nu kan älska ett naturämne.
omänskligt är vad det är.
den som tror kostvetenskap är lätt kan ju gå och dö. en liten hemlighet, vi måste kunna sjuuukt mycket som man inte tänker på om man inte är insatt.
nu tänker jag fortsätta lyssna på lättsam julmusik och planera vad jag ska baka på första advent.
puss!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är så mysig vännen :D

2010-11-24 @ 19:38:57
Postat av: alex

hahaha men så jävla tråkigt :(

2010-11-24 @ 20:02:13
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback