sky city


hello babes, nu sitter jag på arlanda, snart är det hej hej umeå!
drar en liten frulle, medans jag väntar på att jessica kommer och gör mig sällis.
har en plan att ta en starbucks med henne innan vi boardar, lite mys sådär, första starbuckskaffen i sverige!
04.40 vaknade jag idag, klockan var ställd på 04.45. skillat.
är lite frestad att ta en hutt, bara för jag kan.
meeeen tror inte det är så bra att starta morgonen med alkohol när jag har metabolism att koncentrera mig på senare.
om en timme är det boarding, men det är skönt att ha lite tid att bara slappa.
det är ju så det ska vara på flygplatsen.
när jag kommer hem ska jag ladda upp bilderna från helgen och visa.
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback