söndag som en söndag ska vara.

hej peeps.
idag vaknade jag av att dörrklockan ringde, det var johanna som ville mysa lite.
så hon kom in och la sig mellan mig och jessica, och vi sov några timmar till.
när vi vaknade igen var pizzasuget för stort, och när johanna gick till bussen så var pizzeria maria enda stället för mig och jessi.
söta killen i kassan tyckte vi skulle ringa när vi skulle på hemmafest nästa gång, hihihihihihiihi.
igår var förresten askul, ingen ångest nu dagen efter, no regrets  babes! som det ska vara.
när pizzan låg i magen och en liten lussebulle låg bredvid, så kollade vi på den senaste robin hood filmen och myste under täcket, wunderful.
nu har jessica åkt, jag ska kolla på supernatural och njuta så mkt jag kan innan super-plugg-veckan drar igång imorgon. tenta på fredag, it's my bitch.

puss på er finingar.

Kommentarer
Postat av: alex

men hörru tack själv vi får styra ihop sånt här fler gånger:)så jävla trevligt!

2010-11-14 @ 20:02:14
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: Katarina

puss <3

2010-11-14 @ 21:32:04
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback