tuuuesday

hello friends!
ligger i sängen och känner mig nöjd.
kom nyss hem från iksu där jag och jessica körde ett awesome total awsomeness bodycombat pass, som instruktören själv beskrev det.
han va lite rolig, hade en låt som jag kan svära på att jag har hört på ngn Disney channel film.
det var kul! lite jabbande och kickar till testosteronstin musik.
lite som aerobics för killar faktiskt.
men det blir nog några pass till på det!
imorgon är det Punch out som gäller, lite samma tema.
och sen mina vänner, har jag några glasflaskor med zeunerts julmust i kylen som bara väntar på mig.
lyx lyx lyx.
imorgon är det ingen lektion, så jag ska leka med jessica, can't be to long apart you know!
puss på er!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback