moderat såklart!

innan valet har jag inte helt velat erkänna mina true colours.
men nu sitter jag inte i skamvrån längre, utan erkänner den blåa färgen.
det blev en oplanerad valvaka i köket då jag, elin, emma & kristin började med te lite innan åtta, vanliga söndagsrutinen här på mariehemsvägen 17B :)
sen slog det oss att rösterna börjat räknats, och där var vi fast framför TV:n helt plötsligt.
det blev tre koppar te, innan vi började med vinet. sen blev det lite snabb matlagning när timmarna rullade på, och vi matchade det vita vinet med korv med brööö.  najs.
moderaterna gjorde sitt bästa val i historien, och tyvärr gjorde ett annat parti det också.
HELLRE DÖD ÄN GE SD STÖD!
fy fan. kan inte beskriva hur besviken jag är på sverige, vilket enormt kliv bakåt vi tar!
vi ser historian skapas framför våra ögon, för första gången i vår historia går ett främlingsfientligt parti in i riksdagen,
inte ens under nazityskland hände detta i sverige!
hur detta kommer ändra oss som land vill jag inte tänka på just nu,
jag hoppas bara att Reinfeldt inte kommer svika oss, jag tror på dig fredrik!

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Word!!

2010-09-20 @ 10:58:25

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback