mondaay


mina nya hexride!

jag vet fredster, dålig upd idag!
men jag skyller på att jag har varit utelåst i flera timmar, dock hade jag varit så smart och gett min nyckel till johanna i fredag, så ängeln kom och räddade mig!!
okej, anledningen till att jag låste mig ute var att jag fick smsavi om att mitt H&Mpaket har kommit, så jag rusade ut och smällde igen dörren och kom på... fan. nyckeln.
meeeeen innan dess så hann jag med en PW runt nydalasjön, fett förvirrande med massa olika spår som går in i varandra, sen cyklade jag till Ersboda och köpte nya träningsskor!
med siktet inställt på easytone så klampade jag in på stadium.
hittade finingarna, svart och guld <3
provade... vickade.. gick.. hm. besviken.
för glidigt foder, för smal i foten för att passa mig, ja helt enkelt.. en besvikelse.
såå jag köpte ett par andra reebok, hexride för inomhusträning. också behövligt, ochse på fan, 50 % rea också!
grymt nöjd.
sen blev det lite livsmedelsshopping på coop forum, tänkte på dig fredrika när jag var där, så klart!
just nu sitter jag och jobbcoachar näddz och öser kärlek över pernilla (älskar att msn funkar igen)
och livet känns ännu en gång, helt underbart.

puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback