onsdag!

hej!
fy fan vad det har regnat idag, helt sjukt!
och jag har blivit dyblöt, så jag fryser fortfarande..
efter mitt grymma styrkepass med personlig tränare så cyklade jag i spöregnet ner till stan.
där fikade jag & jessica på bibliotekscafét och shoppade!
det första jag köpte var strumpor och gummistövlar... (mina converse var inte så sköna förstår ni)
sen blev det två mer vinterdojjor, love skopunkten. 3 par skor för 500 kr. uuh, I like.
sen blev det lite andra saker.. kan ju säga att jag kommer vara hawt as hell på sittningen!
sen cyklade jag hem i spöregnet, kollade på one tree hill sen ut i regnet igen för då vankades det aerobics på iksu.
ja, jag skjuter upp min rugbydebut lite. kändes inte så skönt med.. ja spöregn.
aerobics var grymt, man tar ju i som faaan för det är så kul!
same imorgon & på fredag, sweet!
nu ska jag krypa ner i sängen och försöka bli varm..
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

ska jag komma och värma dig?

2010-09-16 @ 14:51:23
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback