shopping & träning är lycka!

hejhejhej!
idag har jag gjort massa bra saker, först var jag extremt duktig i skolan,
sen cyklade jag ner till stan med therese och där köpte jag äntligen en ny rouge.
ny färg denna gång, lush från make up store.
sen cyklade jag till iksu och kirrade mitt guldkort, och imorgon ska jag få en introduktion på gymmet av en personlig tränare. hur grymt?!
sen att jag kan träna gratis på 150 olika gym i sverige med mitt iksu är iiinte fel!
bl a CMS i nypan, waaah! :D
sen hämtade jag ut mitt paket från bubbleroom med mina daaarling nya träningskläder!
nu pratar jag med johanna och vi planerar vår träningshöst för fullt!
kickstarten börjar imorgon, gogogogoogogo!
LIVET LEKER JUST NU, PUSS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback