Tisdag

Hej Kalle!

idag knastrade gräset av frost när jag gick upp imorse.
kallt, mina händer blev helt bortdomnade när jag cyklade hetsigt och i 180 till skolan, precis i tid som vanligt.
efter skolan (föreläsning om triglycerider & vaxer) så cyklade jag hem igen.
hade blivit lite varmare då, tack och lov.
men kände ändå att lite vinterkläder skulle sitta fint.
så ner på stan och träffa jessica, prova 100 vinterjackor (alla känns för tunna för 30 minus) och köpte iaf stickat pannband och halsduk på bikbok.
dom åker på imorgon när jag tar cykeln i morgonfrosten igen.
jag har massor med bilder på kameran, men sladden leker med mig och vill inte komma fram.
imorgon är det mer fetter, rugby & kungarna av tylösand-dejt med min fina johanna.
puss på det-.

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback