FNISSFAKTOR

hello partypeople!
här ligger jag och har svårt att sova, as usual.
har haft seriös träningsvärk idag, och har extremt blå knän, precis som jag förutspådde. gotta loveee it!
planerna för helgen ser bara bättre och bättre ut, gotta love that to!
det är inte långt kvar till sommaren, och allt galet roligt som händer då!
det härkommer jag göra de närmsta månaderna:

2 maj - personalfest Max
3 maj - börja nya jobbet!
6 maj - finsittning på Rex
21 maj - rugby sm-kval enköping
27-28 maj - brännbollsyran (Maskinen och Veronica Maggio)
1 juni - Jenny's student
4 juni - rugby  sm-kval stockholm
30 juni -2 juli - Peace & love
16 juli - beachrugby SM tylösand
1 augusti - semeesteeeer med bl a roadtrip. sol&party resa, kräftskiva, skärgårdshäng, göteborg, london och andra roliga saker!

den här sommaren kommer bli bäst. jag vet att man alltid säger så men.. det här kommer verkligen bli awesome. (!!!)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback