JAG ÄR NAMNET SOM DU HAR PÅ ARMEN

hej peeps!
helvetesveckan är över, solen skiner och jag har träning ikväll! bra dag helt enkelt :)
idag har vi pratat om kost för gravida och spädbarn i skolan, sen cyklade jag ner till stan och gjorde lite ärenden, bl a fyndade jag ett par svarta "kostymbyxor" för 75 kr! perfekt då jag behövde ett par nya svarta tills jag ska börja jobba på Allstar nästa vecka :)
veronica maggio, vilken underbar tjej. sitter och lyssnar på nya albumet, och ryser när jag tänker på att om en månad är det henne jag ska se på coronas scen!
kommer bli grymt.
men innan dess ska det bli festligheter i helgen, på fredag ska vi till Omega på fullmoon party thai style och på lördag firas valborg med grillat på balkongen och brasa på campus!
nej hörrni, nu ska jag njuta av solen på ballen och dricka lite iste:)
PÖSS!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback