DET ÄR EN KONST ATT STYCKA KYCKLING.

kyckling så schemat idag, inte det mysigaste att stycka kyckling iaf!
men till slut låg alla styckningsdelarna där på skärbrädan.
kycklingklubbor med mango och chilimarinad var det färdiglagade reslutatet som jag och julia fick fram iaf.
gött!
blickades lite mot framtiden också, och nollningen av de nya kostvetarna nästa termin.
ska bli sååå kul att hjälpa mina gamla klassisar :)
måste vara det bästa, nolla och bli nollad?
vi har redan kommit på flera jätteroliga saker... hehe ;)
kommer bli awesome!
imorgon är jag ledig från skolan, men min jobbhelg börjar!
och blev lite sugen på att gå ut, måste ändå vara uppe sent och vänja mig inför lördagens nattpass på Max.. hehe.
får se hur pigg jag är efter jobbet imorgon.
meen det var väl allt jag hade på hjärtat nu.
så puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback