TENTA-P.

förlåt för dålig uppdatering, nu och inom den närmsta veckan.
tungt plugg förstår ni, tenta nästa onsdag.
men när jag ändå är här kan jag ju berätta vad jag har gjort idag!
började dagen med att träffa gruppen och köra igenom vårat gympapass! gick bra, lite filande och vi kommer rocka imorgon! ;)
sen var det hem och traggla ursprung, fäste och funktion, latinska namn, rörelseaxlar osv osv osv.
Meeeen sen ringde chefen och bönade och bad att jag skulle komma in och jobba ett kort pass, bara att ställa upp!
sen direkt på rugbyträningen efter det.
rugbyn var satans jobbig, med coach daniels mördande jobbiga fysträning! men sen fick vi köra lite roligare streetrugby och kramrugby också.. haha tur det!
och nu sitter jag här, lyssnar på jb's nya julalbum (not to bad) och ska snart slagga.
ha det bra, vi hörs om ett tag!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback