OH, SWEET SUNDAY.

hallihallå!
håller på och städar upp lite i mitt rum, kläder överallt som vanligt..
myser till det med bra musik och tända ljus, det hjälper verkligen mot höstdepp!
om ett tag kommer en tjej och ska kolla på jessicas rum, och självklart kommer gaddis hit och får träffa henne också!
när det är klart så ska jag försöka få lite kvalité på mitt pluggande innan jag drar ner till stepin24 för lite kvällsträning.
har redan hunnit spela touchrugby med herrarna, det gick upp och ner, haha!
åh vad jag längtar till nästa onsdag, när tentan är avklarad och man har kvällens finsittning att se fram emot!
blir nog en gammal klänning ändå, men ska kanske kosta på mig nya skor!
förövrigt så orkar jag inte dokumentera min "julutmaning" längre, blir så långtråkigt. äter ju typ samma sak, och tränar ganska likadant från vecka till vecka?
nej nu ska jag ta tag i mitt skitiga rum!
puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har en tävling i samarbete med tvspelsweb.se och det hade varit jätte kul om du ville vara med :D



http://oliviasfoton.webblogg.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html

2011-10-30 @ 19:18:23
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback