Falsterbo Horse Show

helluu !

nu är jag hemkommen från en vecka i Falsterbo! :)
de va grymt, hade fint väder hela veckan fram till helgen så de va steek på stranden som gällde!
och vilken strand sen, vit underbar sandstrand!
Igår hade vi camping fest för Linda ( Heed ) också, hon fyller trettio idag :)
så de blev skit god smörgås tårta och diverse häst kändisar.. ;)
har haft en toppen vecka helt enkelt, men de var ändå skönt att komma hem till min underbara säng, riktiga toaletter och slippa otrevlig restaurangpersonal och dålig skräpmat!
hemlagat i mitt <3 liksom!
men inga bilder har jag, bara mobilbilder..
men den 30:de åker jag till Hammarö för fler tävlingsäventyr, där Colina ska hoppa sin första Grand Prix! :)

puss hej!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback