söndag, redan?



hejhejhej!

ligger i sängen och tänker tillbaka på gårdagen, vad jag ska skriva om.
försöker vara detaljerad med tanke på finingar som inte var närvarande.

det var sommarens bästa fest iaf, drag som fan!
vi började med lite kräftor, snapsvisor och caramelshots.
Linnea lundh på min vänstra sida och SiriC på min högra.
molnen sprack upp och solnedgången var underbar.
när jag korkat upp champagnen så kommer malin, och lite senare ninis och mandis.
och jag var glad, och de var glaaada och kvällen fick en bra start!
senare anslöt även sandra med syskonen jansson.
och bara för att tillägga så var det ca 100 pers jag inte kände, och kanske 30 till som jag kände på festen.

bandet var apbra!
vi grundade med lite dans uppe på altanen innan dom drog igång, och sen var det dans dans dans!
jag lyckades t o m bli uppdragen på scenen och sjöng lite summer of '69!

sen har jag och pappa pratat massa nu och vad som har hänt, som jag missade i mitt fylletunnelseende.

massa par ska tydligen försökt ha sex på övervåningen, hoppas det inte var ni sandra!

en random kille spydde ner hela vardagsrummet.

pappa har ont i ett knä, och jag i min vrist, båda efter för hårt dansande.

men det som var så fint med kvällen var att jag kände mig så tacksam.
tacksam att jag har så fina vänner som jag kommer sakna så mycket när jag åker imorgon..
och tjejer, förlåt att ju mer jag drack destå sämre värdinna blev jag..
men jag älskar er, det vet ni ändå! jag njöt så mycket jag bara kunde av att ha roligt med er en sista gång <3





Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback