sönderstressad med allt jag ska göra, så kan just nu inte göra någonting.

vart tar tiden vägen?
varför får man 2 dagar på sig att komplettera och skriva asviktiga prov?
varför kan jag inte koncentrera mig längre och stavar till och med fel på mitt eget namn?
jag släpper plugget just nu, och inser att jag kommer få skjuta upp mitt svenska tal och be till gud att jag ens kommer ihåg en rad av info till historiaprovet imorgon. som jag btw har missat hälften av genomgångarna av (2) för jag var äckelsjuk.
snälla studenten kom nu.
NU!
och filosofipapprena glömdes i skolan, så gissa vad jag gör på lunchen, hålet, efter skolan.
plus att idrotten ska avslutas lite fint.
känns ju bra det här.
nu ska jag försöka sova, lätt när det känns som man fått damp.

hejpa

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vet hur det känns.. Så jävla jobbigt.

2010-05-21 @ 11:59:06
URL: http://flourtanten.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback