la musica.

din favoritlåt: The Flesh Failures
din hatlåt: i en rosa helikopter.. (NEJ ingen länk på den)
en låt som gör dig glad: Jag Kommer - Veronica Maggio
en låt som gör dig ledsen: Possibility - Lykke Li
en låt som påminner dig om någon: She - Sugarplum fairy
en låt som påminner dig om ett ställe: Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig - Håkis Hellis
en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle: I Wanna Go Crazy - David Guetta & Will.I.Am
en låt som du kan hela texten till: Precis som Romeo - Håkan
en låt du kan dansa till: Let the bass kick in Miami - LMFAO
en låt som får dig att somna: Flightless Bird, American mouth - Iron & Wine
en låt av ditt favoritband: Newborn - Muse
en låt av ett band du hatar: Night of passion - The Poodles
en låt som är guilty pleasure: Born This Way - Ulrik Munther
en låt som ingen tror att du skulle älska: Nocturne for piano no. 8 - Chopin
en låt som beskriver dig: Nytt Lego - Svenska björnstammen
en låt som du brukade älska men nu hatar: ?
en låt som du ofta hör på radio: Are You Leaving - Erik Hassle


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback