SKÖNASTE VÄDRET!

heeeeej.
sitter och väntar på att mina ägg ska koka klart, ÄGGFRULLE!!!
vi hade såklart satans kul i söndags, och man rumlade hem mätt, glad och ganska full.
igår kurerade jag mig med pizza & en Ida, innan det var dags för jobb... och satan, det va okej.
men seriöst, vi har fettoburgaren nummer ETT på kampanj just nu, Triple Cheese.
bara onyttigheter, och den verkar ju såklart svingod.
meeen efter jobbet cyklade jag till carlshem och pratade snusk med Karin och Ida, puss på er tjejer!
Idag är det PLUGG som gäller, men även lite TRÄÄÄNING!
och firade av födelsedagsbarnet JOHANNAAAAA <3
GRATTIS BABE!
nu är äggen klara, puss.

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Haft en bra vecka hittills? :-)

2011-08-31 @ 16:20:28
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback