oh yes.

hejhej, här ligger jag under täcket och är seg som en italiensk maräng.
tentan gick, hoppas jag, och snart ska jag dra upp mig härifrån och städa lite vaaa.
kollade för skojs skull hur mycket det kostade att åka till curry, med tåg upp till narvik.
och dra mig baklänges, det är inte svindyrt alls!! 250 pix är ju lätt värt att åka till min älskling för!
men då hittade jag inte bussen från narvik till tromsö, men det får min norrbagge kolla åt mig.
så kanske drar up north i vår!
meen nu ska jag ta mig upp från den sköna sängen.
pössZQ!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Min favvo-norrman får kolla upp bussen till mig, har dålig koll på sånt dær æn sålænge! Men vi ska løsa det! :D Jag længtar så mycket!!! <3

2011-01-27 @ 19:24:34
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback