SLITEN KRIGARE

efter superfredagen med maskinen och club sockerbeat på corona så var man liiite trött när man gick upp lördag morgon för att skriva tenta.
en burkcola från automaten utanför tentasalen var oundvikligt.
sen jobb från kl 14 på Allstar och det var helt sjuuukt mycket folk! stört hur mycket vi hade att göra, och när folk droppade in tidigt för nattklubb, innan en CL matchen var slut, och dom började dansa runt matgästerna..
men det var också rekordförsäljning sen Allstar öppnade. S-I-C-K.
så när jag fick klocka ut 23.22 så cyklade jag direkt till Coronkan för lite Veronica Maggio.
dock så började min kran läcka blod, och efter tio minuter forsade det verkligen ur näsan.
så det blev hemgång för mig istället..... FY SÅ TRÅKIGT!
men jag slocknade och fick lite välbehövlig sömn.
nu ska jag ner på stan och hänga med johanna när hon jobbar på Kahl's och sen Allstar jobbelijobb igen!
puss!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback