hej fredag!

hejhejhej, var ett tag sen nu!
har haft fullt upp nämligen, då det har varit sittning (så stört lyckat) och fadder/bakis-fika dagen efter, sjukt bra tradition! sen tränat som en galning och plugget har inte varit lugnt heller!
nu har jag iaf slutat tidigt, och ska spendera några timmar med böckerna innan jag ska möta upp Linn för lite yoga!
inte min grej, men det ska bli min grej! är för satans osmidig just nu, och har satt som mål att pröva på alla olika gruppträningar på iksu!
morgonpromenaden imorse var jobbigast hitills, kändes i kroppen att man inte sovit ordentligt på hela veckan..
men ute var vi, jag och Therese! det är de som räknas!
inatt blir det jobb mellan 20-05, och lördag 23.55-04.55 så kommer bli en tung helg känns det som.. längtar till söndag..
nej, nu ska jag läsa om bålens muskler, hejpa!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:

Din Blogg/Hemsida:

Kommentera:

Trackback